måndag 5 april 2010

5/4

Idag: har jag gjort kiwishake. Blev sådär.
Igår: gjorde jag jordgubbssmothie. Blev awewsome!
I förrgår: gosade jag med katter och hade jag tråkigt
Imorgon: hoppas jag på paket!
I övermorgon: hoppas jag på jobbesked
Humör just nu: bra. Har tittat på feel good film :)
Stjärntecken: läjån (lejon)
Väder: vårigt!
Bästa egenskap: ööh.. omtänksam eller nått
Sämsta egenskap: lättretad, känslig och påfrestande då och då
Favoritmånad: Juli ofc :D
Tv eller film: hmm.. just nu TV
Bok eller tidning: tidning
Bar eller nattklubb: det beror på sällskapet men bar funkar ju alltid
Arbete eller skola: jag vill jobba!
Morgon eller kväll: kväll
Klädsel just nu: svarta jeans, svart och grå randig tshirt, rosa strumpor
Skådespelare: alltså Johnny Depp ÄR inte överskattad någonstans. Helt grym på det han gör
Artist: Lars Winnerbäck forever!
Barn: dröjer nog tills jag får
Djur: tycker jag om. Väntat sen i höstas på att få en egen kattunge att fostra :)
Utbildning: teatergymnasium, dansfolkis och en fristående kurs om estetik i förskolor på högskolan
Sällskapspel eller tvspel: tvspel. Har väl inget val när man bor tillsammans med en nörd ;)
Promenad eller bio: bio med promenad hem
Öl eller vin: vin
Godis eller snacks: beror på tillfälle. Men snacks då
Byxor eller kjol: byxor! Jag är ingen kjoltjej
Senast sedda film: Legally blonde (hjärta)
Komiker: Anders och Måns! Eller Magnus Betner
Stamgäster på din blogg: Vet inte. Stamgäster är nog att ta i :) Men Elin, Vicky, Jens och Joel läste den för ett tag sen iaf :)
Förhållande eller singel: förhållande
Hetro, bi eller homo: känner jag flera som är ^^
Fotboll eller hockey: fotboll
Kärlek eller vänskap: det ena går inte utan det andra. Men just nu skulle jag inte klaga på riktigt tjejiga tjejkompisar. Eller tjejkompisar öht!
Glasögon eller linser: glasögon är fett fashion ;)
Storstad eller småstad: storstad. Men jag gillar att komma till småstaden ibland
Stökigt eller städat: vem vill inte ha det städat? Men lik förbannat är det stökigt
Restaurang eller hemlagat: alltid trevligt med restaurang men inte för ofta
Tävling eller lek: jag är en dålig förlorare....
Jacka eller kappa: jacka
Stark eller svag: kunde vara starkare
Hus eller lägenhet: lägenhet
Brun eller blek: jag är blekfis!

1 kommentar:

  1. Nog läser man lite då och då alltid, när man inte vill plugga bl.a.

    SvaraRadera