fredag 19 mars 2010

mööh

Hej jag är aggressiv. Shit happends, man måste ventilera och skrika ibland.

Igår (onsdag) var det St. Patricks day. Då var det fest! Och utgång för första gången för min del här i stan. Visade sig vara 23 års gräns men vi fick stanna ändå ^^ "Ni verkar ju lugna och städade" Och det var vi! Satt vid ett bord och hade mycket trevligt. Dagen till ära var vi ju såklart på The Bishops Arms också ;)

Idag har varit lugn och så. Gjorde smoothies med Johan som blev helt okej. Liite väl surt men jag gillade iaf :D Vi har ju nämligen en stavmixer nu som vi fått av min fina mamma. Den funkade bra! Mailat massa viktiga och fräna saker som ger mig pengar och förhoppnignsvis ett jobb. Ska på två intervjuer nästa vecka. (kul att morgonen efter ett av mina största utbrott blir jag erbjuden intervju, sen ett dygn senare ännu en!) Så nästa vecka kommer bli mer händelserik än på länge. Två intervjuer, ett möte med coachen och shopping. Antingen tröstshopping eller "nu jävlar ska jag ha kläder-shopping"

Ööh. Helg nurå. Tacowraps och tacogratäng står på menyn och jag är så sjukt sugen på det!

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar