lördag 15 maj 2010

15 Maj

Praktiken går framåt och idag jobbade jag för första gången utöver praktiken. Liksom för riktig lön!!!! Igår fick jag ÄNTLIGEN min kassautbildning och eget kassanummer (nummret har jag iofs haft hela veckan men det har inte funkat) så nu känner jag mig nästan som en riktig säljare :) Nu ska jag bara nöta in alla erbjudanden och en del kostymkuriosa. Man ska vara kunnig om det man säljer! Igår när jag jobbade lyckades jag få dit två vänner som behövde kläder och en trevlig rabatt på 25% Jag måste säga att jag blev lite stolt över mig själv :D Dels för att jag lyckades få dit DOM TVÅ av alla! Nog för att Jens tar ut pengar "för att han kan" men aa, det var roligt hur som :) Zmeg inhandlade två par jeans som var riktigt snygga och satt som en smäck som man säger. Jag tvingade på honom det ena paret och dom andra valde han. Och så var dom blå, inte svarta ^^
Jens fick sig ett par shorts (som jag valde ut), en kortärmad skjorta (som jag också valde ut), tio par strumpor och ett par kalsonger på köpet för att han handlade för över 500 kronor :) Yes, jag är nöjd. Nästa gång ska jag få dit resten av gänget eller allihopa.

Annars är det lugnt. Jag längtar grymt mycket efter en liten katt som jag kan leka med men det får nog dröja... Fan. Efter Emmabodafestivalen, då ska jag fan uppdatera potentiella sidor var femte minut och slänga mig på telefonen så fort nått nytt kommer upp.

Nej men... Peace då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar