torsdag 20 maj 2010

Nattlista

Jag har insett att min senaste kyss - var helhjärtad och ärlig
Jag lyssnar på - Ani Difranco atm
Jag pratar - otydligt I guess
Jag tycker om - värmen som kommer nu!
Min bästa vän är - alltid för långt bort
Min första riktiga kyss - typ mellanstadiet
Jag avskyr när folk - inte bryr sig om att förklara ett argument för att man inte är på samma intellektuella nivå
Kärleken är - "ett elakt spel, det är fint tills det blir fel" -Anders Lundin
Jag gillar att - vara en boll
Jag kommer alltid att - vara en tjurskalle
Jag är hemligt förälskad i - Ola Salo
Sist jag grät var - på begravningen tror jag
Min mobiltelefon är - ganska frän om man kan använda alla funktioner. vilket jag inte kan
När jag vaknar på morgonen - vänder jag på mig och fortsätter sova
Innan jag går och lägger mig - sätter jag upp håret och tvättar ansiktet
Just nu tänker jag på att - det kommer bli jobbigt om jag faktiskt får jobb på Dressman. Jag skulle älska det men om det blir flytt så småning om måste jag pendla (mest logiskt med tanke på mina arbetstider i jämförelse med Johans) Jag trivs så jävla bra! Lagom stort, lagom med folk, lagom många stammisar... Göteborg är så stort, men jag skulle inte banga på att bo där. Men jobba där... hmm..
Bebisar är - magneter!
Idag har jag - jobbat och varit trevlig mot stamkunder.
Ikväll ska jag - inatt ska jag sova :)
I morgon kommer jag - jobba 10-17 Perfekt tid
Jag vill verkligen - ha en kattunge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar