onsdag 7 juli 2010

Juliii

Jag vette fan vad jag gjorde med designen... Men jag orkar inte mer.
Aktiv man kan va då! Sen sist, tjaa vad har hänt då..?
Jag har ett awesome sommarjobb på Dressmann och har sålt kallingar till Henrik Dorsin. Michael Söderström (tror jag han heter) har varit inne också. Nu väntar jag på Kjell Bergkvist. Bästa Kjell Bergkvist! Jag har även blivit andragångsmoster till en liten Melker. Helt toksöt liten krabat, precis som stolta storebror.
Jag har badat. En gång. Det var nyligen och vid midnatt. Kallt, men skönt när man väl var i.
Jag har firat midsommar på trettonde våning med god mat och goda vänner.
Jag har blivit fri från soc! :D Nu får jag både lön och bidrag från Arbetsförmedlingen. Hoppas på att det ska fortsätta rulla utan strul för en gångs skull men man vet aldrig.
Mer då? Jaa... Lars Winnerbäck ska på turné och jag har ingen biljett. Det har skett en gång förut på fem år. Då kompenserades det med ett telefonsamtal från Winnerbäck själv så jag var sjukt nöjd ändå men den här gången kommer jag nog vara helt utan Winnerbäck är jag rädd :( Fan.

Jag är snorig och dan men i övrigt helt frisk.
Får se när vi ses igen bloggis.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar