onsdag 29 september 2010

Flyttdags!

På fredag bär det av till Göteborg! Äntligen får vi lämna den här trånga, sketna lägenheten bakom oss. Ska bli så skööönt att få lite utrymme :D Men fan va jobbigt det är att packa då... Har massvis med lådor som ska fyllas, Johan jobbar hela dagarna så jag får göra det själv. Men det är inte så mycket ändå, för datorerna och alla sladdar rör jag inte, det vågar jag inte. Så det får han i uppdrag imorgon eftermiddag när han faktiskt kommer vara hemma ^^

Nu måste jag ägna lite ord åt Idol igen! Kvalet har börjat, i måndags gick Linda och Chris vidare och igår gick Alice och Andreas vidare. Helt rätt imo. Ny favorit är Andreas. Han är grymt duktig och inte alls lika flamsig som i början :) Alice är också högt i topp, hon sjunger fint men ser ganska... Tja hon har bred käft som fan :p Dessutom liknar hon någon men jag kommer inte på vem! Men hennes röst är awesome iaf.
Ikväll är det tre killar som är fantastiska sångare men jag tror att Jay kommer gå vidare. Jag gillar honom inge vidare men jag tror svenska folket gör det. Daniel och Simon gillar jag men kan inte bestämma mig på förhand. Återstår att se ikväll :)
Tjejerna är Malin, Michaela och Minnah. Jag gillar inte Malin men tror att hon kommer gå vidare på sin "charm" Men tjaa.. Vi får se ikväll ^^

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar