onsdag 1 juni 2011

Day 07

Första Juni! Jisses, nu borde det ju vara sommar på riktigt. Jag gjorde ett tappert försök att sola men jag fick gå in igen efter en halvtimme eller nått för att det blåste för kallt, och jag hittade inget lä nånstans. Jag som är så bleeeeeek! Vill ju ha lite färg iaf. Jag är ledig ända till på lördag nu så förhoppningsvis går det bättre imorgon eller på fredag. Annars är det kolugnt här. Som vanligt.

Day 07 - A Song That Reminds You Of A Certain Event
Emmaboda 2009. Marina and The Diamonds – I Am Not A Robot Riktigt mysig konsert på en liten scen i en liten skog! Tidgare under dagen gick det runt ett led med typ 20 pers iklädda lådor och folie och såg ut som robotar på området, dom kom tillbaka och stod framför staketet till scenen när dom spelade I am not a robot. Helmysigt!


Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar