måndag 6 juni 2011

Nationaldagen!

Jag har inte gjort ett piss för att uppmärksamma Sveriges nationaldag. Vad ska man göra? Jag vaknade sent (man kan sova huuuur länge som helst med mörkläggningsgardin), det är skitvarmt ute och det blåser lika varmt så det var typ ut och vända. Det gick bara inte. Suttit på balkongen istället där det är skugga.
Johan kom hem tidigt från jobbet eftersom han inte mått så bra senaste dagarna. Stackarn.. Han sov inte så mycket inatt heller, så han tar igen det lite nu.

Ikväll ska jag hämta min vän Moa på stationen och sen ska hon sova här! Imorgon ska hon på audition för en dansskola här i Göteborg. Heja Moa!

Jag fnular lite på dagens svar. Det har inte blivit så dagligt på senaste men jag tror inte någon bryr sig :p Har haft annat för mig.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar