torsdag 11 februari 2010

daa

Happ. Imorgon är det dags för intervjun då. Bussarna är heelt wacko så jag ska få skjuts av Rotmos som är snäll och kör. Blir jobbigt sen när jag ska börja jobba sen istället.. Om jag får det. Men det löser jag då isf. Jag borde verkligen skaffa körkort. Ta tag i det liksom. Jag har haft hur mycket tid som helst. Dåligt.

Little big planet har blivit avklarat idag med hjälp av Johan. Jag har suttit fast på samma bana i flera dagar och inte klarat den. Nu återstår bara att fullborda spelet genom att få 100% på alla banor ;)

Just det! Igår var vi på IKEA. Efter att Johan hade gjort sin intervju (som gick helt okej) så kom jag in till Göteborg och så mötte vi upp Filip som åkte med oss till IKEA och letade grejer. En brödlåda, en slickepott, pastagaffel, ett sängbord och två klädrullar blev det. Och fortfarande pengar kvar på presentkorten. När vi hade gått runt där i två timmar ville IKEA stänga. Det tyckte jag var tråkigt. Vi kunde gått där länge till. Filip tog med oss till en pastarestaurang och bjöd på mat efter det. Tok. Men trevligt var det. Så jäkla roligt att träffa honom, jag borde verkligen umgås mer när jag kan liksom!

Jaja. Sängen nu.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar