fredag 12 februari 2010

näää

Det blir inget Sector Alarm... Jag trodde kanske någonstans att jag skulle få stå i en butik och sälja larm. Så var inte fallet. Dörrknackarjobb som jag kan vara utan. Det var illa nog när jag ringde till folk och blev hatad. Tror inte jag klarar att få en dörr igenslängd i ansiktet då. Det är inte värt det liksom. Kände mig jäkligt misslyckad när jag åkte därifrån dock.. Och en aning uppgiven. Men jag kom hem till världsbästa sambon som förstod till fullo, sen ringde även mamma och tyckte det kvittade. Det är skönt att vara omgiven av sånna.

Hade liite panik när jag skulle dit. Jag har aldrig varit i det området och tog bussen. Bad chauffören säga till vid Trestad center och han sa att det inte alls var några problem. Sa han till? Nej. Jag hade tur att jag tittade på busskurens namn som vi åkte förbi. "Trestad center" Frågade kvinnan som satt bredvid mig om det fanns nått mer av området. När jag hasplade ur mig "jobbintervju" sa hon åt mig att trycka på stoppknappen och skynda. Så jag fick först springa tillbaka en hållplats, sen försöka hitta till stället jag skulle till. Såg inga skyltar om Sector Alarm någonstans och var redan fem minuter sen så jag ringde kontaktnummret jag fått. Jag skulle in på Ford... Jaaa...haa? Hittade till slut iaf, men var tio minuter sen. Turligt nog var dom jättetrevliga.

Jaa och nu sitter jag här och kan inte sova. Johan och jag la oss i sängen och tittade på Monsters inc. innan vi skulle sova. Johan somnar alltid till Scrubs i vanliga fall men ikväll blev det film. Jag däremot somnar ju fan aldrig. Så nu sitter jag här med Melissa Horn i öronen. Det är lite mys! ^^

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar