fredag 26 februari 2010

Jag kan roa mig själv

Johan har fortfarande inte kommit hem. Vaaaaad håller han på med där borta!? Han har varit i Göteborg hela dan. Zmeg och han gjorde nog en kärleksutflykt efter mötet med vilka det nu var.

Men jag hittade underhållning! För mig iaf :) Den här kommer jag säkert göra hundra gånger med olika band eller artister. Men vi börjar med den bästa av alla.

Mitt liv enligt: Lars Winnerbäck

Är du man eller kvinna:
Fröken svår
Beskriv dig själv: En svår och jobbig grej
Hur känner du dig: Jag får liksom ingen ordning
Beskriv stället där du bor: Under månen
Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: Nånting större
Hur du helst transporterar dig: Med bussen från stan
Din bästa vän är: Ett sällsynt exemplar
Du och dina bästa vänner är: Min helande tröst
Hur är vädret: Gråa dagar
Favorittid på dagen: Solen i ögonen
Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta? Dunkla rum
Hur är livet enligt dig? Håll ut
Beskriv ditt nuvarande förhållande: Lycklig och förvånad
Din rädsla: Om du lämnade mig nu
Ditt bästa råd: Kom ihåg mig
Hur du skulle vilja dö: Innan mörkret faller
Din själs nuvarande tillstånd: Hugger i sten
Ditt motto: Där elden falnar men fortfarande glöder

Det var roligt! :D Nu ska jag börja så smått med maten och hoppas att Johan kommer hem innan det är klart och kallt.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar