lördag 6 februari 2010

Little big planet ska bli mitt liv

Ja, nu har jag suttit och spelat sen Johan kom hem med det i princip. Vilket var i... onsdags kanske? Jag har inte så stor koll på dagar längre. Jag vet vad det är för dag och vad klockan är när jag ska till arbetscoachen (som fortfarande är helt underbar) Nu dröjer det ett tag till dock. Hon är en trevlig människa och hon är fett bra på att peppa mig. Hon berömmer mig och säger att hon skulle anställt mig direkt för att att jag är så och så och skriver så och så. Det gör mig dock lite ledsen.. Varför kan inte alla säga så?! Varför tycker ingen annan att jag kan få ett jobb!
Apropå jobb ska Johan på jobbintervju på tisdag. Första jobbet han sökte och han får komma på intervju. Ja jag är bitter och avundsjuk. Men jag är glad för hans skull också. Såklart. Så alla håller tummarna för honom på tisdag!

I övrigt.. Tjaa.. Igår var vi hos Zmeg på filmkväll. Chips och dip bjöds det på och Zmeg tyckte att det var ett läpligt ställe att sitta på. I dipskålen alltså. Det var hysteriskt roligt! Skulle haft tema Disney på filmerna men vi började med Asterix 12 stordåd men sen blev det Svärdet i stenen och Kung fu Panda Mycket bra filmer. Sen blev det lite ölspel tills mitt i natten då vi gick ut och åkte plastsäck i pulkabacken. Helt galet va fort det gick! Och roligt var det :D

Idag blir det repris på Let's dance och sen Melodifestivalen. Bråttom nu om vi ska hinna med allt! Måste ju handla också, ojojoj....

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar