fredag 26 februari 2010

rubrik

Det är ganska jobbigt att komma på en rubrik varenda gång. Och i samma stund jag skrev den meningen kom jag på att det är väl bara att skriva datum ju. Så svårt var det.

Jag har sökt några jobb idag. Jag får ju en drös jobb med mig hem från jobbcoachen varje gång jag är där och nu sist blev det 16 stycken. Plus alla som kommer in nya varje dag. Har säkert skickat iväg 100 ansökningar det här året varav fem stycken jag fått svar på. Jo fem, jag har räknat. Kan tycka att det är jävligt taskigt att inte ens skicka ut ett "Tack för ansökan men du är inte den vi söker blablabla" so what att det är ett massutskick, det känns iaf bättre att få ett dåligt svar än inget alls. Sjukt opeppande. Men nu ska alla hålla sina tummar för att jag får praktikplatsen på Dressman. Isf får jag nämligen sommarjobb där. Praktik som upplärning inför sommaren då jag ska jobba jämt jämt jämt... Jag skulle vara asbra på Dressman! Erkänn!

Annars händer det inget. Tvspels kväll ikväll hos Zmeg.

Peace.

1 kommentar:

  1. Du skulle vara asbra på dressman. *erkänner*

    SvaraRadera