söndag 29 maj 2011

Day 05

Igår var jag hos Adam! Mycket trevligt återseende, har en tendens att bli det när vi ses :) Vi chillade mest. Åt massa mat och götta, tittade på film och så. Hans söta flickvän Anna kom på kvällen och hängde med oss, väldigt roligt! Vi var på fest en kortis tills dom drog ut på krogen, då åkte vi hem och la oss. Jag skulle upp och jobba idag och snälla som dom är mina vänner så skjutsade dom mig från Falköping imorse. Dom skulle shoppa, träffa Filip och typ nått mer innan dom åkte hem igen.
Så jaaaaa, jag kunde inte följa mitt dagliga bloggschema :) Men nuså!

Day 05 - A Song That Reminds You Of Someone
Så fort jag hör Nazareth - Love Hurts så tänker jag på min älskade vän Jimmy. Han är en av mina äldsta och bästa vänner, trots att vi har ytterst sporadisk kontakt :) Han är en såndär man kan ta upp vänskapen med varifrån som helst. Han är bra jävla fin den killen.
Hur som helst! Under högstadiet och gymnasiet pratade vi en hel del i telefon och så fort jag hörde den här låten i luren visste jag precis vem det var och vad som hänt. Jimmy och hans tjej hade problem. Eller hade gjort slut. Jag tycker det är fantastiskt gulligt! :D
Eftersom det var den första som dök upp i huvudet så måste jag svara det.

Jimmy, jag älskar dig. På mitt sätt <3

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar