söndag 22 maj 2011

Fint besök

Jag var grymt trött imorse när jag släpade mig ur sängen för att jobba. Gick ut i det tråkiga gråa vädret och somnade på den fula spårvagnen. Vaknade som tur var precis innan jag skulle av. Gick till Nordstan där jag skulle vara idag och möttes av en glad kollega. Jag blev genast lite piggare, och sen ser jag.. SEN ser jag! En av dagens första kunder i butiken. Richard Herrey Nu var jag inte trött längre! Jag tog betalt och prackade på honom strumpor. Nått var jag ju tvungen att prata om :D
Sen forsatte dagen i ett hektiskt tempo med kostymer och storleksletande. När jag slutat kom tröttheten tillbaka igen. Jag har jobbat rätt mycket på senaste! Den här veckan har jag jobbat fem dagar :) Mycket nöjd.

Nu har jag tre dagars ledighet framför mig (om ingen ringer in mig) GÖTT! I sommar har jag ett bra och lagomt schema i Nordstan. Vissa veckor jobbar jag massor och andra är lugnare. Men jag har iaf ett par pass i veckan :)

Ikväll blir det TV för hela slanten. Mästarnas Mästare (Heja Stenmark!) om en timme och sen Big Brother (Heja Simon!). Ja, Big Brother. Guilty plesaure....

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar