tisdag 31 maj 2011

OMG!

Shit! Jag missade en dag :( Hade fullspäckad dag igår, man får passa på när man är ledig. Hade ett möte 11.30, sen drog jag vidare till Frölunda Torg där stans enda New Yorker ligger. Jag har inte varit inne där på flera år och då i Norrköping, men jag minns att jag gillade den. Gick i massa andra affärer också med ett mål: Nya kläder att jobba i
Jag har mest kläder som inte är så "uppklätt" som jag borde ha på jobbet. Jag passar inte i mode! Jag kan inte ens mode. Dessutom är jag jag så äckligt snål och kräsen när det gäller kläder. Så givetvis blev det inga kläder. Förutom en tröja som jag tröstköpte för 99:- Och det är ingen tröja jag kommer jobba i. Jag får säkert ha den men jag vill se snygg ut som alla andra!

Jaja. Nog om det. När jag gått runt utan resultat i flera timmar åkte jag in till Nordstan och mötte upp Johan. Vi bytte en kamera jag köpt mot en lite dyrare och bättre. Sen bytte vi också ett balkongnät som var för litet. Allt för att min fina lilla kisse ska kunna vistas på balkongen. Sen åkte vi hem :) Då hade hela dagen gått och jag var astrött och ganska grinig.

IDAG har jag sovit länge och sen jobbat 14-20. Det var rätt mycket att göra men tiden gick väldigt segt. Det brukar alltid gå så fort men idag var det segt. Kom hem, Johan och jag beställde pizza, sen har det varit divandelen av soffan. Som varje kväll ^^

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar