torsdag 26 maj 2011

Day 03

Day 03 - A Song That Makes You Happy
Den första låt jag tänker på är Elias and the Wizzkids - Mr. Right Guy och det är ett väldigt bra svar. En riktigt bra och glad låt! :) Fastnade för dom när dom spelade på Peace and Love festivalen 2009. Jag känner mig mycket nöjd med mitt svar.

Idag har jag jobbat i Angered där Angredsnatta pågår just nu. Eller ja, jag tror det slutade hända saker vid 22. Iaf så hade butikerna öppet tills dess. Det var hur som helst en hektisk dag och det var jäkligt skönt att komma hem och slänga sig i soffan framför TVn.
Imorgon ska jag vara på Kungsgatan och jobba 10-18.30 Det ska bli roligt! På lördag är jag ledig och ska åka för att tillbringa dagen i Falköping med Adam a la. Lisa+Adam style. Dvs mat, götta, filmer och planlösa promenader :)

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar