måndag 26 oktober 2009

Bowling

Nu har vi varit och bowlat på Buddys här i stan. Alla kompisar som bor här följde med och vi hade väldigt väldigt roligt :) Johan och jag på en bana, Joel och Johanna på en bana och Jens, Rotmos och Smeg på en bana. När jag sa allas namn till hon i kassan hörde hon fel på Rotmos och det stod Rumpmos på hans tavla :D Jisses va jag skrattade åt det när jag såg det ^^ (och ja dom har sådär konstiga namn. Joel kallas för Fnas av alla utom typ mig. Smeg och Rotmos vet jag knappt vad dom heter på riktigt...)
Det var iaf väldigt roligt att umgås lite med folk och inte bara sitta här och uggla. Snart ska jag sätta igång med maten också. Klyftpotatis, kyckling och beanaisesås står på menyn och jag hoppas innerligt att jag ska lyckas med det. Så jag ska gå iväg och handla lite granna jag. Kanske slänger upp en bild på det sen om det blev bra ;)

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar