måndag 26 oktober 2009

Födelsedagsdag

Idag fyller min älskade sambo år! Jag tycker det är jätteroligt att fira födelsedagar, även om jag suger på paket och presnter... Han däremot är anti mot hela dan. Men jag firar bäst jag vill :) Gick upp tidigt och började baka scones på typ halvt improvisation. Smöret var bara en massa småbitar så jag vet inte hur mycket det var. Men jag blandade ihop lite och det blev väl sådär. Inte riktigt så goda som jag minns dom. Varm choklad kokade jag också och glömde såklart bort det. Det kokade över. Sen brände jag mig på plattan när jag skulle torka lite försiktigt, sen brände jag mig på plåten när jag skulle ta ut sconesen. Fan. Happ, sen skulle det ju skäras upp då. Jag skar mig i handen. Så typiskt mig men en frukost blev det till slut.
Han fick en hatt och mig i en rosett, jag tyckte jag var lite lustig där ;)

Senare ska vi iaf gå ner till stan och bowla med några kompisar, det ska bli trevligt hoppas jag. Så länge jag inte förlorar skitstort vill säga ^^ Och ikväll ska jag laga mat. DET blir ett äventyr.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar