tisdag 27 oktober 2009

Tråkigt

Det blev inget HIMYM. Hade inte släppts av någon anledning. :(
Jag sitter och har skittråkigt. Lite extra tråkigt än annars. Johan sitter och väntar på att ett demospel ska släppas, sen ska han spela. Han brukar iofs spela nått men ändå. Jag vill också ha spel! Inte sånna spel som dom spelar utan nått annat, roligt spel. Eller så vill jag ha ett jobb så jag inte hinner surfa slut på internet så fort. Jobba halva dan och känna mig duktig vid datorn andra halvan. Och sova duktigt såklart också.
Nästan så jag funderar på att söka jobb på McDonalds igen bara för att få göra NÅNTING. Sist jag jobbade där bröt jag dock ihop jämt. Men det kanske bara var på grund av dom jag jobbade med? Det kanske berodde på annat? Jag tror mig vara liite starkare nu än då. Men det är som en förlust mot mig själv att nöja mig med ett jobb jag vet inte kommer trivas med. Jag nöjer mig för lätt och sen visar det sig hur otroligt dåligt val jag gjort. Då halvt dör jag för mig själv och får börja om från början. På sätt och vis.
Åååh va värdelös jag är!
Morr.
Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar