torsdag 29 oktober 2009

Telefonsamtal från Vilmer!

Idag har jag som vanligt bara vaknat och satt mig vid datorn. Spelade betapet ett litet tag men förlorade rating.. Så det sög. Spelat lite Trackmania också och ägde som fan tills Johan joinade och piskade mina resultat.

Precis nyss fick jag också världens sötaste telefonsamtal! Från min söta systerson Vilmer. Mamma och pappa är och hälsar på och hade sett pappas mobil och då ville han ringa till mig <3 Han sa mest bara Hej men ändåå! Söta unge, jag blev alldeles varm av att han ringde. (han är alltså två och ett halvt år) Pappa berättade också att Vilmer hade satt sig på sin tramptraktor, satt på kärran och tagit på öronskydd och sagt; Jag ska hämta Lisa. Åååh va jag längtar efter den ungen!

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar