söndag 25 oktober 2009

Söndag

Det blev en aning för sent igår tror jag. Utan egentlig anledning, jag gick bara aldrig och la mig. Sen när jag väl gjorde det låg jag och grejade med telefonen jättelänge. Så nu är jag ganska nyss uppstigen. Så kan det gå.
Imorgon är det födelsedagsfirande för Johan som fyller år. Han tror han vet vad jag ska göra men vill inte säga det. Det gör mig lite orolig om jag ska vara ärlig :p Antingen får jag göra om alltihopa eller så får jag bara se mig som förutsägbar.
Tvättid i eftermiddag. Söndag. Blää! Tvättstugan i det här huset är dessutom för jävligt. En tvättmaskin är sönder, torktummlaren värmer bara kläderna och torkar knappt någonting. Får alltid pynta lägenheten med blöta kläder när man är klar där nere. Ändå har vi faktiskt klagat på den. Tvättmaskinen tar dessutom skitlång tid. Tacka vet jag KPS elevhem som jag bodde på i våras. Där var tvätten ren och torr på samma tid som en maskin här.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar