tisdag 27 oktober 2009

Tisdag

Idag är det tisdag, det innebär ett nytt avsnitt av How I Met Your Mother. När Johan kommer hem ska jag be honom ladda hem det och titta med mig.
Han fick väcka mig som vanligt väldigt sent. Jag kan sova hur länge som helst.. Direkt från sängen till stan för lunch. Eller ja.. Hamburgare på Max. Gick förbi Joel och Johanna på vägen och mötte Rotmos på plats. Killarna skulle labba på skolan så jag och Johanna gick hem. Johanna köpte massa garn som hon säkert började påta med så fort hon kom hem :p Jag gick hem och bokade om tvättid. Kände mig duktig och vuxen då. Torktummlaren ska äntligen bli fixad. Igen. Så vi tänkte att vi kunde vänta till helgen med tvätten så kanske dom har hunnit fixa den.
Sen hamnade jag här framför datorn igen. Som vanligt. Blir väl en betapetsmatch kanske om jag hittar någon random som vill spela med mig :)

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar