onsdag 28 oktober 2009

Onsdag

Sov länge idag igen. Eller sov och sov, jag låg på tröskeln mellan sömn och vaken ett par timmar. Johan satt och spelade med sina kompisar så sova gick inte riktigt :) Gick upp och tog en lång dusch innan jag återigen damp ner framför datorn. Kollade nyinkomna jobb, KoR och facebook. Inget särskilt. Patienser och pinball då.
Ska ner till stan sen iaf. Först till körskolan och fixa lite papper, sen till biblioteket och se om mina böcker har kommit än. (MORR JAG BEHÖVER FAN NUU!) Sen till skolan. Föreläsning om Reggio Emilila idag igen och jag har inte läst boken... Vem fan lånar den så jäkla länge?! Jag behöver den bättre än du!
Sen kommer det bli datorn igen ikväll. Jag börjar verkligen bli arg på mig själv... Allt bara suger just nu.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar