lördag 31 oktober 2009

Fredag Lördag

Missade visst gårdagen. Men det är väl så det kommer bli ibland. Jag lär inte orka vara så duktig som jag varit hittills. (jag tycker iaf)
Igår kväll var jag och Johan hemma hos Rotmos och Jens. Vi skulle titta på Up! för att Jens inte hade sett den än. Blev alltså tredje gången vi såg den :p Men den är så bra så det gjorde inget. Men jag krävde att få se på Idol först. Såklart. Dom lagade mat under tiden jag tittade och blev serverad. Angående Idol då, Calle äger fortfarande men hur fan såg han ut egentligen?! Okej, den där coctailblicken han uppfann var asnice men hans polisonger och hästsvans... NEJ! BIG NO NO!!
Sången var dock lika bäst som alltid. Reza gjorde också ett grymt framträdande. Riktigt bra! OCh utstrålningen är det nog ingen som slår.
Sen har vi då Eddie.. Lilla lilla sammetsögde Eddie. Tredje gången han sitter löst. På riktigt, det känns inte okej att någon annan ska åka ut då. Även om jag tycker att han blir bättre och bättre.

Sen blev det film iaf och lite skojigheter. Trevlig kväll som tusan var det och vi var inte hemma förän kvart i fyra. Johan somnade dirr och jag låg vaken en stund. Jag kunde inte stänga ögonen. Gick upp en stund och la mig igen, då somnade jag efter en stunds bökande och snurrande. Efter ytterligare ett tag blev jag väckt av Johan som tyckte att jag skakade och hade mig. Jag somnade om efter fem sekunder. Och lite senare vaknade jag med ett ryck och låg med muskelryckningar ett tag. Vaderna rörde på sig och levde för sig själva. Men sen sov jag ett bra tag.

Idag då, jag vaknade av mitt larm halv elva. Då hade jag väl sovit ett par timmar sisådär. Skulle gått upp och åkt till Göteborg för att träffa Filip över dagen men det blev inget. Han var ute på äventyr igår (som jag väntar ivrigt på att få höra om) och kom hem typ i morse så han sov ett bra tag :p Så vi ses imorgon istället.

Så idag har jag inte gjort nånting än. Ska gå och handla med Johan snart.
Nej men.. Ja.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar