söndag 1 november 2009

November

Nu är Oktober slut och November börjat. Ja nu jäklar börjar det lida mot slutet av året.
Idag har jag varit i Göteborg och varit med Filip. Tåget dit var fullt av suportrar från både AIK och IFK Göteborg. Avgörande match idag ju, jäklar vilket liv det var i hela stan. AIK vann iaf med 2-1 för er som missade det.
Filip och jag drog till ett jättemysigt fik iaf och satt där i typ två timmar och bara snackade skit. Så skönt och så roligt det var att träffa honom igen! Jag måste åka dit mer, det är ju inte ens långt och jag åker gratis. Samma sak med Adam egentligen, tar en timme med buss så är jag där med. Gratis. Jag måste börja träffa mina killar lite oftare ;)

Efter fikan följde jag med Filip hem på kalas för hans lillasyster och hans pappa. Dom har fyllt år ganska nyligen med kort mellanrum så det blev kalas :) Paj och tårta, jääättegott! Pratade med Amanda, Filips lillasyster, om saker man tar för givet som egentligen är relativt nytt. Som internet, mobiltelefoner.. Spotify kom också upp! Amanda trodde att det säkert hade funnits i flera år. Jag blev uppriktigt förvånad över hur gammalt hon trodde allt var. Men men :) Roligt var det iaf.

Somnade typ på tåget hem och höll på att inte komma av. Tur att jag vaknade. Sen började jag gå hemåt och när jag kommit nästan hela vägen hem och gick under en bro hörde jag hur någon typ sprang mot mig bakom. Jag vågade inte titta bakåt samtidigt som jag på nått sätt visste att det var Johan. Och det var det :) Skitungen hade följt efter mig från stationen och skulle skrämmas.
Nu blir det spela betapet!


Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar