torsdag 10 december 2009

Dagen

Kort efter att jag vaknade sprang Johan iväg till skolan och sa att jag borde göra mig i ordning och gå efter ganska snart, så kunde vi luncha i stan när han slutat. Skulle bara ta en liten stund i skolan. Jag var snabb och gick bara en kvart tjugo minuter senare eller nått. Gick till myrornas och hade bestämt mig för att köpa dom där skorna jag såg igår. 75 spänn för ett par hela, till synes oanvända skor tyckte jag var värt. Även om dom var lite o-Lisiga. Men men. Fick studentrabatt dessutom så 67 kronor blev det för dom!

Vad tycks? :)


När dom var inköpta messade jag Johan och dom mötte mig på torget. Väntade på Rotmos och Jens och gick sen till tacostället och åt tacorulle. Det var gottit! Sen var det hemmåt igen. Inte haft så mycket för mig sen dess. Provade skorna till byxorna och det blev inte så bra..! Ska se om Johannas skor kanske kan passa.

Imorgon kommer Adam hit och hälsar på! Det ska bli fett najs, har inte träffat honom på evigheter. Som tur är åker han före Idol så vi slipper bråka. Igen. ^^

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar