tisdag 8 december 2009

Tvätta måste man ju

Att gå upp när klockan står på 06.30 är plågsamt och inte alls så skönt som vissa säger. Jag har ingen som helst förståelse för att frivilligt gå upp före.. Säg nio iaf. Efter nio kan jag väl kanske lite grann tänka mig att man kan gå upp. Jag är inte ens klar i huvudet före nio, hur länge jag än varit vaken. Jag kommer aldrig få ett riktigt jobb.
Men idag måste jag gå upp halv sju. Vi har inte tvättat på jag vet inte hur länge men i princip hela vår garderob ligger i kö för tvätt. 7-12 är första tvättiden och den enda tid som någonsin är ledig så nu var det dags att tvinga sig upp för att tvätta.
Jag tänkte sova under tiden och ställa klockan men det går inte. Johan tittar på skolgrejer på datorn och eftersom det låter av alla datorer i hela lägenheten måste det vara ganska högt och det hörs bättre inne i sovrummet än framför själva datorn.

GNYY!!

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar