måndag 14 december 2009

Orka!

Jag är lat och inte ens bra på att skriva, men vad annars ska jag ha för mig om dagarna?
Helgen hade ingredienser som panik, gråt och en hel del skratt. Kort sagt slet jag som fan för att få ihop en finklädd utstyrsel till lördagens premiär och när jag hade fått ihop något som dög gick allt i kras då jag glömt nycklarna på skrivbordet och Johan var redan på plats i Borås. Jag hade en timme på mig att lösa problemet innan bilen från Trollhättan åkte. Johan sa åt mig att gå till Joel och Johanna vilket jag gjorde frustrerad och arg på mig själv. Snälla Johanna rotade fram sina kläder och skor trots att allt låg i påsar och väskor. Och slutresultatet blev klart godkänt. Jag kände mig ganska fin iaf :)
Skjutsen kom och vi åkte iväg mot Borås och klubben. Kvällen blev awesome!

Söndag morgon vaknade jag på en soffa hemma hos Kevin, en av Johans kompisar som dessutom anordnade kvällen på klubben. Jens och Joel tillbringade natten på en matta. Jag tyckte det var lite roligt ^^ Det blev pizza innan vi letade oss tillbaka till bilen som stod vid Högskolan och stället vi var på. Jag frös i strumpbyxor och tunna skor, men i bilen låg mina jeans som jag genast slängde på mig och sov större delen av vägen hem.

Idag har jag bara sovit. Sov länge och sen blev det en sväng till ICA. Johan lagade mat sen blev det Big bang theory och Julkalendern. Nu funderar jag på att operera bort min hals eftersom den gör ont som fan. Var nog lite för lättklädd i lördags ^^
Imorgon ska jag ringa till tandläkaren dock. Jag upptäckte nyss att båda mina framtänder är trasiga... :(

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar