onsdag 23 december 2009

Ojojojoj

Ehm. Aja, lite kort vad som hänt senaste dagarna då.

Jag åkte hem till mamma och pappa för att fira jul och nu är det i full gång. Snart ska väl här lagas mat och julgodis. Vi har varit i skogen och hämtat en gran, den är ganska fin men ändå inte. Vi har flyttat på granens position i år. Underligt... Det blir en hörngran i år. Men det blir nog bra. Vi har varit på kalas hos min kusin som fyllde år vilket var trevligt. Vilmer och August sparkade boll och lyste med ficklampor.
Jag har installerat skype på min dator. Tänkte så vi kunde prata med Oskar via webcam på julafton men alldeles nyss sa han åt mig på msn att gå ner och titta på TV. Jag fattade inte varför men när jag kom ner satt dom och skypade med honom utan att ha sagt nått. Kul att se honom iaf! Ska ringa imorgon igen.

Och Johan är kvar hemma i Trollhättan. Den envisa skitungen.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar