fredag 25 december 2009

Juldagen

Mhm, så var julafton över. Klappar öppnades och det var en trevlig kväll. Jag fick choklad av pappa precis som vanligt, en väska, tröja, hemmagjort jordnötssmör, vantar, teaterbiljett och lite annat. Fina saker som alla var roliga att få :) Blev lite extra glad för dataspelet jag fick; The escape from Monkey Island. Äntligen någonting att göra om dagarna!

Idag blev jag väckt vid åtta av en nakenfis. Vilmer har väckt mig varje morgon hela veckan och så har han satt på min sjungande groda, sen ligger han och tittar på den tills den slutat sjunga och sätter på den igen :) Söta unge. Imorse åkte dom hem iaf. Vidare till julbord hos Tobias pappa. Jag är dötrött. Juldagen är alltid likadan. Slö, tråkigt väder och pyssel med nya grejerna. Och en hel del TV.
Vilket jag ska titta på nu. Förortsungar börjar snart och jag vill se den. Hört att den ska vara bra. Och jag till skillnad från andra människor gillar faktiskt svensk film!

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar