måndag 9 november 2009

Eeh..

Tja det blev lite för hårt festande för mig igår. Jäkla skit. Men men, jag snefyllade inte utan var mest bara vilsen (jag var en vilsen Lisa...) Lite dramatik var det men jag var för snurrig för att se det. Jag var inte inblandad alltså, jag visste bara att det försiggick typ :p När jag började hicka åkte vi hem. Typ. Då blev det nog lite för mycket..

Imorse vaknade jag med fetaste huvudvärken och kruttorr mun. Men efter en ipren och promenad med Johan och hundarna kändes det mycket bättre. Väl tillbaka i huset busade vi med Johans lillebror ett tag (eller mest jag får jag nästan säga ^^) Sen åkte vi in till stan och hade möte om LANet nästa helg. Jag blev placerad i shopen och... ööh.. Ja det var det enda jag skulle göra och det visste jag redan. Fick se kassasystemet och sen var resten av mötet rent av värdelöst för mig del. Jag fattade inte ett ord så jag blev rastlös ganska fort där. Men till slut efter några timmar åkte vi äntligen hem till Trollhättan.
På torsdag ska vi åka upp igen dock. Hmm... Jag är ganska osäker på att jag kommer trivas som crew på ett LAN. Men men, jag har ju redan lovat nu.

Snart blir det nog sängen. Ganska trött trots allt.

Peace.

1 kommentar: