fredag 6 november 2009

Hoppsan

Shit jag har inte skrivit på två dagar ju. Osch...

Igår (onsdag) chillade jag bara hemma med min Johan. Jag var gnällig och whinig som vanligt och min fina sambo bara stod ut. Vid halv åtta kom jag på att jag skulle varit i skolan för två timmar sen. Oj. Så jag missade nog en del.. Fan. Nog för att jag inte är överförtjust i skolan men det gör ju knappast saker och ting bättre att jag glömmer att gå dit. Men jag borde inte ha dåligt samvete iaf. Det var andra gången ever som jag inte var där. Det är nog kanske två stycken som varit där oftare än jag.

Idag då (torsdag), har jag myst massor med min Johan (lär tjata ut det där med att jag tycker så otroligt mycket om honom, för det gör jag INDEED!) Han gick och gjorde en tenta på eftermiddagen/kvällen och när han kom hem blev det pizza och House! Sen dessutom Smala Sussie på det, som är min favoritfilm någonsin. Jag fyllde i alla repliker och skrattade, jag måste sett störtlöjlig ut. Men Johan är likadan med Scrubs, kan skylla på det :)
Efter filmen var klockan typ halv elva. Johan ville lägga sig eftersom han ska upp tidigt och göra ännu en tenta imorgon bitti. Jag kan nästan aldrig sova före två så jag la mig bara som sällskap och tittade på Scrubs tills han somnade. Mmm, jag är kaxig och säger; han kan inte sova utan mig! Och nu ska alla säga; AAAAAW!
Jag aawar lite varenda gång han somnar hos mig. Antingen med min hand i sin eller med sitt ansikte inborrat i min hals. Den killen alltså <3

När han somnat och jag inte kan ligga still längre klev jag upp och satte mig vid datorn igen. Inte mycket aktivitet här men jag kör några rundor med betapet och harpan så somnar jag nog snart :)

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar