söndag 15 november 2009

S+O+K+E <3

Jag försökte ju sova imorse men det gick sådär. Liten stund under bordet fick jag lite halvsömn iaf och det var väl alltid nått. Var skittrög och seg efter det, inte så konstigt :) När det vankades mat fick jag dock åka med till stan. Jaaa! Ut från det här instängda rummet! Skönt med lite frisk luft faktiskt. Subway blev det och helt är ju helt sjukt va gott det är alltså! <3

Efter maten var jag trött igen. Typiskt. 20-02 skulle jag stå i shopen men eftersom Sabina som jag skulle stå tillsammans med igår somnade och vaknade en halvtimme innan vi skulle sluta, så föreslog hon att vi skulle ta tre timmar var av passet. Jag 20-23 och hon 23-02 då. Det lät bra tyckte jag så så blev det.
Sen dess har jag spelat betapet betapet betapet... Pratade med storasyster lite msn och fick en sån enorm längtan och saknad efter henne! Min lilla storasyster. Hon är grymt underbar min syster. Båda två givetvis! Kristin sa att hon ville ta hand om mig och någonstans där började jag längta bort och hem till julafton och alla familjesaker vi har för oss. Åååh va det ska bli roligt! Förutom att Oskar kommer fattas då... Men nästa jul skulle han vara hemma! Får hoppas man kan åka till honom i Sydney innan dess.

Nu sitter jag här i mörkret och lyssnar på mysmusik och bara.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar