måndag 9 november 2009

Måndag

Jag gick upp. Diskade, kollade nyinkomna jobb, blev arg och bitter för att när jag för första gången får syn på ett jobb som jag både vill ha och mycket väl skulle kunna få (faktiskt) så börjar dom ta in folk i februari och söker folk i år framöver. Jag vet ju inte vart jag är när Johan slutar skolan här. Gick och handlade och gjorde därav av med mina sista pengar. Jag har nu 12 kronor på kontot tror jag. Spelade betapet med Cristian och vann några gånger.
Sen ville Johan sova så jag la mig också. Sen somnade han på tio minuter så jag gick upp igen. Emoar en drös för mig själv... Det känns bäst så. Men jag ska inte skriva ner det :)

Jag ska lyssna på Emil Jensen tills jag nästan somnar och då krya ner hos en varm älskling (jag är banne mig fortfarande nykär och puttinuttig)

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar