måndag 23 november 2009

Helg

Fredag:
Åkte till mamma och pappa. Johan träffade dom för första gången och var ganska nervös. Det märktes för han var tyst mest hela tiden. Mamma och pappa hade flyttat ner till sommarhuset tillfälligt för att dom gör om köksgolvet i det vanliga. Jag är inte alls van att bo i det huset och jag sov där för första gången tror jag.
Vi åt och tittade på Dobidoo, sen slutet på idol. Fan att Reza skulle åka! Jag kunde gärna sett henne i final. Men Calle är iaf kvar! Har fortfarande inte hängt löst en enda gång. GO CALLE!

Lördag:
Gick upp tidigt för att åka bil i flera timmar. Vi skulle överaska Kristin när hon, Martin, Sara, Tobias och Vilmer kom dit och skulle äta lunch. Anledningen var Kristins födelsedag som är på torsdag. Jättemysigt ställe och det var kul att träffa dom igen! Efter lunchen åkte vi hem till Kristin i Norrköping och fikade. Vilmer var helt tokig och vild, Johan var fortfarande lite tillbakadragen. Sen åkte vi hem och jag sov större delen av hemresan. Väl hemma åt vi lite igen och tittade på fotboll. Sen la jag och Johan oss och tittade på How I met your mother istället på min dator. Somnade ganska fort båda två då.

Söndag:
Sov länge som vanligt och tittade på lite mer How I met your mother (en av världens bästa serier om någon missat det!!) Vi gick upp till det vanliga huset och tittade lite. Hittade massa gamla leksaker och grejer som mamma dragit fram. Nostalgi!!
Slappade resten av dagen tills vi åkte hem tio över fyra. Tåget var dock 20 minuter försenat. Skräll... Vi kom fram till Göteborg en halvtimme senare än beräknat så mer försenat blev det. Vi hade turen att hitta lediga platser bredvid varandra iaf så vi slapp stå åtminstone. Väl i Göteborg träffade vi Filip och åt på Subway. Roligt att träffa honom igen! Sen iväg mot nästa tåg hem till Trollhättan. Det tåget hade stängt av sista vagnen så det var överfullt det med. Här hade vi dock tur igen och hittade nog de sista lediga platserna bredvid varandra. Jag somnade igen och var såå jääkla trött när vi gick hem från stationen. Vi var hemma runt halv nio ungefär så jag kunde inte lägga mig än. Packade upp datorn och duschade, sen låg vi och pratade om helgen ett tag. Det hade varit roligt och Johan verkade ha tyckt det med. Han tyckte att det var roligt att allt jag sagt innan om alla verkligen hade stämt in ^^

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar