måndag 2 november 2009

Måndag

Jag avskyr måndagar. Ungefär lika mycket som alla andra dagar visserligen.
Sov länge och blev väckt som vanligt runt ett någon gång. Tittade på ett avsnitt House med Johan och skar kyckling under tiden. Johan gjorde värsta röran och bad mig skära. Den står i kylskåpet och gottar till sig nu. (visst heter det så?) Ska bli baugetter med den där röran i sen om jag fattat rätt. Blir nog gott hur som helst.

Annars har jag spenderat dagen med att hata min dator som har börjat hacka och haka upp sig titt som tätt. Jag inte bara vill utan även behöver en ny dator nu. Julklapp tack! Likaså en kamera. Den funkar inte heller och har inte gjort på ett halvår typ. Störande som fan faktiskt.
Jag har gjort en 'hata måndagar'-lista på spotify också. Den är inte klar men jag kanske lägger ut den sen (om det ens är någon som läser min blogg och bryr sig? whatever, den är lite som terapi och tidsfördriv ändå så strunt samma. Jag låtsas)

Nu ska jag se om det kommit in några nya spännande jobb som jag kan söka.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar