tisdag 17 november 2009

Måndag, Tisdag

När lanet var slut i söndags var det dags att packa ihop allt. Ställa i ordning allting där det stod från början och röja massor. Tydligen gick allt det där i rekordfart för vi var klara på fyra timmar ungefär. Tydligen brukar dom vara kvar till sent på kvällen. Skönt att få åka hem till Trollhättan igen iaf. Hemma i god tid och det blev sängen direkt. Vi var så jäkla trötta. Johan hade ju dessutom skola på måndag.

Igår då (måndag), sov jag lääänge länge. Jag vaknade av att telefonen ringde och tur var väl det! Det var kusin Anton med glassbilen som ringde och frågade om frysen behövde påfyllning. Och det gjorde den! Så jag fick frysen full med glass :D Sen satt jag och försökte klara en bana på Donkey kong som jag börjat med. Fan att det ska va så jävla svårt då! Gick inte.
Jag upptäckte också till min förskräckelse att min dator var borta. Jag mindes inte att jag hade tagit med den upp från bilen dagen innan och den fanns ingenstans. Jag fick ringa Rotmos och fråga och där i bilen låg den. Jag mutade honom med glass om han kom och lämnade den hos mig och det gjorde han :) Sen hade vi sällskap av honom hela kvällen och åt god mat. Som blev lite lite men gott var det!

Idag har jag träffat mer kusiner! De andra två i den kusin syskonskaran. Björn skulle skriva upp i Vänersborg och Hugo körde. Skolkis... Björn klarade uppskrivningen och därmed körkortet. Fan. Det känns sisådär att han lyckats ta körkort två gånger innan mig. Men men.. Det var trevligt iaf! Dom hämtade upp mig och vi åkte på jakt efter magneter. Det blev inga. Mat på Max och sen var det Junkyard. En klocka till Antons flickvän Malin men något mer blev det inte. Sen körde dom hem mig och jag möttes av en kramsjuk Johan här hemma :*

Ett parti betapet och matlagning. Nu blire Donkey kong! Rotmos klarade banan jag hakade upp mig på åt mig ;)

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar