onsdag 11 november 2009

Slöööö

Jag är så slööö och trööökig. Igår var jag skitgrinig för ingenting. Gick till och med och la mig tidigt. Halv tolv tror jag klockan var. Jag orkade inte vara vaken längre, jag var så trött på mig själv bara. (halv tolv är alltså tidigt för att vara jag, jag somnar aldrig före två så jag lägger mig sällan innan dess)
Idag är det ny dag! Slö dag och tråkig dag som alla andra. Men jag har lite grann att göra idag iaf. Jag har fått mitt lämp för bilkörning idag så jag ska ner och boka tider sen. Ska förbi biblioteket också och lämna tillbaka böckerna som jag lånade fel. (så jävla typiskt!!) Sen ska jag till skolan som jag inte fattar något av. Jag vet att jag kommer bli underkänd.

Imorgon blir det Karlstad igen. Får se hur roligt det blir. Jag lär ju blogga så fort nått händer eftersom jag inte har nått annat att göra :)

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar