tisdag 24 november 2009

House House House

Igår kväll började Johan och jag titta på sista avsnitten i säsong 5 av House. Äntligen tittat ikapp relativt mycket. Jag fick inte börja titta på sjätte säsongen när det sändes på TV för att Johan ville titta ikapp. Dum som jag var gick jag med på det. Tog in min dator till sängen och tittade där med cola och chips. MMM! Chips i sängen! Men det var lugnt sen när vi skulle sova iaf :)
Vid två var sista avsnittet för kvällen slut och vi skulle precis lägga oss. Då ringer det. VEM ringer klockan två på natten till MIG?! Blev lite orolig och sprang upp men när jag såg vem det var var jag inte så orolig längre. Den där Adam :) Svarade iaf och pratade en stund. Han var med Filip och dom var glada, så då var jag med glad trots att jag var trött. Fina killar! <3

Idag har vi tittat på mera House. Rotmos hade förberett oss på att första avsnittet i säsong 6 var gråtigt och rörande så vi satte oss och tittade med det i åtanke. För Rotmos är väl inte den som blir så rörd lätt? Jag tror nu i efterhand att han tänkte på fel avsnitt. Sista i femte säsongen satt jag och tjöt, men inte första i sjätte.. :p

Nu ska jag göra pannkakor och vända dom i luften. Yes, I'm THAT good!

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar