tisdag 3 november 2009

Villintevillinte!

Inga jobb som hört av sig och inga nya som går att söka idag. Fan.
Tråkat runt hela dagen, vart och handlat en snabbis och pratat med mamma en stund. Det var allt för idag. Trånat efter en kattunge att leka med har jag gjort, NÅNTING bara som jag kan få hållas med.Och så spelat betapet mot mig själv och ångestat för skolan imorgon. JAG VILL INTE GÅ TILL SKOLAN! Kursen är ganska skittrist och gruppen är skittråkig. Det är så fett omotiverande att gå dit och jag fattar i n g e n t i n g Så jävla ovärt känns det att gå dit. Men jag måste, annars blir jag av med bidraget och den enda lilla inkomst jag har. Jag måste få sålt mitt mobila bredband snart...

Julen närmar sig också. Inte fan har jag pengar till det. Ge mig ett jobb då! Jag kan städa och göra skitgöra, bara jag får acceptabel lön och papper på allt. SNÄLLA hur svårt kan det vara?!

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar