tisdag 12 januari 2010

Boooring

Jag har tamigfan inte ett händelserikt liv inte... Inget kul att göra.
-Jag har försökt trixa med designen på bloggen men jag kan verkligen inte.
-Kollat om det finns nya jobb som jag kan söka men alla kräver nått jag inte har/kan. Sen får jag inte ens ett "tack för att du sökte men...." Ett fall av tio kanske.
-Försökt komma längre i mitt spel men icke. Jag är väl dum i huvudet eller nått.
-Jag har rensat min ipod och lagt in nya låtar.

Ja, och nu ska jag diska. Det känns inte som att det finns rikligt med ljusglimtar i min tillvaro. Förutom Johan då. Allt känns lite värdare med honom.

Imorgon ska jag gå till vårdcentralen och kolla upp min leverfläck. Mest bara för att ha nått att göra. Kan gå till stan och boka körlektioner också! Eller så gör jag det på torsdag så jag har nått att göra då också. Kanske ska klippa mig? Det är sjukt länge sen. Jag fick massa pengar av min fina mamma härom dan <3 Så jag gör nog det någon dag. Till helgen ska jag och Johan iaf åka hem till Ekeskog. Teater på lördag och sen kanske IKEA på söndag på vägen hem.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar