söndag 24 januari 2010

Sjuka drömmar

Jag har sagt någon gång förut att jag drömde högst en gång i månaden innan jag flyttade in hos Johan, och nu drömmer jag minst en gång i veckan. Alltid grymt störda drömmar. Kanske borde skriva ner dom tänkte jag? Häromdagen drömde jag iaf en dröm som jag kände att jag bara måste berätta om.
Jag var på något fort av något slag för att en elvaårig släkting till mig skulle gifta sig där. Det pratades om att det var fullt normalt att man gifte sig ung i vår släkt fastän ingen alls var gift. Vi skulle leka några lekar iaf och man var i två lag. Det ena laget satt i en stor balja med vatten bakom en liten vägg i rummet och så fick det andra laget komma en och en och kasta vattenballonger på dom i baljan. Om ballongen sprack vann det laget som kastat den. Men laget i baljan kom på en asbra idé för att inte ballongerna skulle spricka. Dom lät Anna Book sätta sig innanför tröjan på Tomas Johansson och på så sätt gick aldrig ballongerna sönder. Anna Book ploppade upp i Tomas tröjärm lite då och då som en säl. Sen kom Peppin och Såsis, (två tjejer från ett forum) och vägrade kasta varsin ballong utan kastade en tillsammans. Som givetvis missade. Sen kommer jag inte ihåg mer... Men jag skrattade när jag vaknade och mindes ^^




Anna Säl Book












Tomas Johansson













Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar