onsdag 6 januari 2010

Shopping på Trettondagen

Trettondagen är för mig ett mysterium varför den finns... Tjugondag knut också. Eller vad den heter. Jag har iaf varit på shoppingtur idag. Överby stängde 17 så jag hängde där ett par timmar innan. Jag var enbart ute efter byxor eftersom min faller isär eller inte passar längre. Jag har gått ner i vikt! ^^ *sjunger* Inte för att det är mycket men det märks på några av mina jeans ;)
Efter tre timmar hade jag fortfarande inte hittat några och jag började ge upp. Tänkte att "nu jävlar tänker jag tröstköpa mig en dyr chailatte och åka hem!" Skulle bara gå in på JC för sista gången och kolla igen. Provade två par byxor varav det ena paret var sjuuuukt snygga på mina ben men gick inte att knäppa (ändå tog jag en storlek större än jag brukar ha, för att dom inte fanns i min vanliga) dom andra var okej. Satt sådär men dom var okej och tillräckligt okej för att köpa dom.

Inte varje dag man hittar Diesel på halva priset ^^ Och dom var fett sköna så ja, det fick bli dom. Jag var mest bara glad att jag inte skrek "nej nej åter nej!!" innombords utan mer "jo, det kan jag tänka mig"
Så det fick bli jeans och ingen chailatte :) Men sen åkte jag hem.

Hem till Johan och hans Playstation 3 som han fick igår. Blev inget Star Wars med andra ord. Kommer bli svårt att konkurrera med PS3 men jag får hoppas att det bara är en nyförälskelse ^^

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar