lördag 9 januari 2010

Yo!

Igår var jag duktig och gick upp astidigt. Astidigt som i halv åtta. För jo, det är tidigt. Tvättade håret snabbt och gick till tandläkaren som jag skulle vara hos tio i nio. Jag gick hemifrån med en utskriven karta i händerna typ vid kvart över åtta, bara för att vara säker på att jag hittade och kom i tid. Jag ju tjejen med noll koll och lokalsinne lika med obefintligt så jag tyckte jag var både smart och duktig. Men det var skitlätt att hitta ^^
Hade bokat en tid eftersom mina två framtänder varit trasiga ett tag. Dom gjorde en vanlig undersökning samtidigt, jag har ju inte varit hos tandläkaren på ett år liksom. När dom berömt mina fina tänder slipade dom ner mina framtänder lite grann så att dom inte var så fula längre. Så nu har jag fina tänder :D
Hur som helst var dom astrevliga och jag blev glad i hela själen av allt trevligt bemötande jag fått. Både hos tandläkaren och på arbetsförmedlingen härom dan. Jag var glad och nöjd när jag gick därifrån. OCH hade fina tänder ^^

På kvällen blev det Let's dance hemma hos Rotmos. Jag krävde att få se det för att följa med dit. Första programmet och jag tror jag vet vem som vinner. Men jag ska inte säga för mycket än ;)
Tittade på Zombieland efteråt och den var väl okej. Rolig till och från.
Idag har jag varit halvt hjärndöd. Jag började nästa gråta av olust att diska men jag gjorde det till slut. Fick lyssna på en mysig spellista och sen lite Magnus Uggla så det gick bra trots allt. Dessutom hade jag blivit mutad med ett löfte om att gå och köpa lösgodis när jag var klar ^^ Det har jag inte ätit på flera månader säkert. Så när vi kom hem och hade ätit halva påsen orkade jag varken laga eller äta mat. Får bli senare sen. Riktig kvällsmat sen blir det ;)

Just det!
Förut fick jag veta att jag har åtminstone en följare på bloggen :) Det var lite peppande faktiskt!

Peace.

4 kommentarer: