lördag 23 januari 2010

Ingen ork

Jag har inte ork till nånting alls jag.

I tisdags var det poker hela dan och jag kom trea och vann tillbaka det jag satsat. Det var nice, så fattig som jag är. Det var en anings onyktert men riktigt roligt var det! Gick hem och det var faktiskt skönt. Onsdag blev en naturlig chilldag.

Torsdag var jag på arbetsförmedlingen igen och träffade jobbcoachen för första gången. Hon var nog lite vad jag behöver. Vi gick igenom en massa saker och hon drog verkligen ut på tiden så mycket hon bara kunde för att ge mig så mycket som möjligt. Jättetrevlig och jag kände mig trygg direkt att säga vad jag PÅ RIKTIGT tyckte och kände när det gäller jobb. Hon berömde min CV mall och gav mig lite tips och råd här och var. Jag gick därifrån fett nöjd och med åtta jobb att söka i handen (visserligen majoriteten sommarjobb) och ska träffa henne igen nu på torsdag igen.

Fredag (igår) hade Johan, Christoffer och Joel tenta (som alla klarade btw! yay!) och när alla vara klara åkte vi till Karlstad för att överraska Max som fyllde 21 år. Elin uppehöll honom på sitt rum medans vi smög in i vardagsrummet där alla satte sig till rätta och väntade. Det såg ut som att Max blev glad och jag hoppas han blev det! Sen var det tvspel som gällde HELA kvällen. Jag var måttligt road men dom sista timmarna var riktigt kul :) Vi sov hos Christoffer och åkte hem på eftermiddagen idag. Jag vaknade helt utan energi, ork eller lust för någonting. Väl hemma i Trollis har jag suttit och ugglat vid datorn hela dan. Johan har lagat pannkakor, bakat bröd och gjort kladdkaka. Och så laddade han ner Let's dance som jag missade igår <3 Jag hoppas på Claudia och Agneta i final. Just nu iaf ^^

I övrigt har jag pratat med min bror i Uppsala ett tag ikväll. Han och Johan har nu varandras msn och jag vädrar heta diskussioner och när dom två väl träffas första gången kommer ingen ge sig. Nånsin.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar