lördag 30 januari 2010

Fredag

Idag åkte jag hem till Ekeskog. Tåget var försenat. Fick sitta bredvid ännu en skum typ som snackade politik och grejer. Skåning han också. Kom en kille och satte sig bredvid mig efter ett tag och då var jag snabb i med hörlurar i öronen så jag lämpade över ansvaret på honom. Det var elakt av mig men han pratade och hade mer att säga än jag hade iaf. Jag hanterade situationen mycket bra.

Hemma blev det tacos och På spåret. Sen godis. Som fredagar ska se ut hemma hos mamma och pappa :) Sen blev det lite av Let's dance också. Jag blev faktiskt arg när Agneta fick åka. Va faan?! Hon var ju skitbra och skulle komma aslångt! Syntes iaf att det var en chock. För alla verkligen.

Sen var det Legenden om Zorro på ettan som jag tittade på.
Imorgon blir det revy i Mariestad. Yeah.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar