tisdag 26 januari 2010

Idag

Ja idag har jag faktiskt varit utomhus! :) Gick till biblioteket för att lämna tillbaka en bok som jag aldrig läste ut. Jag är så jäkla dålig på att läsa. Vissa böcker går skitfort men andra läser man i evigheter. Så jag lånade ingen ny bok. Satt där och läste lite ur Bob Hanssons diktsamling som jag lånat säkert tio gånger. Man hittar alltid nya saker i hans texter, och efter att ha dissekerat och analyserat vartenda ord i Tisdagssång för bensinstation (har jag för mig den hette) förra året till projektföreställningen i Kristinehamn, kan jag inte sluta. Bra kille helt enkelt.

Sen tänkte jag att eftersom jag ändå inte har nått att göra kan jag väl kolla rean lite då. Den som aldrig tar slut. Uppe på Gina Tricot såg jag en reklamskylt med en brunhårig tjej. Jag tänkte inte så mycket på det då men sen på vägen hem kröp det lite i mig. Hon ska väl vara blond? Hade hon färgat håret? Sen när jag kom hem fann jag den här artikeln. Det är inte sant!! Dom kan ju inte byta ut henne! Hon var ju typ Gina! Jag fann mig mycket upprörd över det och förstår inte alls varför det spelar någon roll vad dom har för modell, men hon var liksom så rätt!

Väl hemma låg Johan och älskade med sig själv ^^ Min bror yttrade för ett tag sen; "Spelar man PS3 älskar man fan med sig själv!" Såååå ni förstår att det inte var riktigt som första intrycket man kan få :)
Han spelar Skate2 som han köpte igår. Igår kom han hem, satte i spelet, gjorde paus för mat, spelade och gick och la sig runt 01. Men när vi får Little big planet så kommer jag sitta där lika mycket själv så det är okej ^^

Just det! Dagens betapet match! Jag fullkomligt ägde sönder min stackare till motståndare. 500-266 till mig. +30 i rating och vi hade typ samma från början. Det kändes rätt bra :D

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar