torsdag 14 januari 2010

En dag

Jag gick och la mig samtidigt som Johan vaknade typ. Pratade lite och sen gick han upp medans jag låg kvar och sov en stund. Det var grymt skönt! Hade nog inte orkat hela dan om jag inte fått sova lite :) Vid tolv blev jag väckt av Johan som var helt besatt av att jag skulle gå och kolla posten. Masade mig ner till brevlådan och fann ett litet paket adresserat till mig. Under min adress stod det "LOL puss på munnen" Ganska uppenbart att Johan låg bakom det här. (som om inte besattheten av att jag skulle kolla posten räckte^^) Öppnade locket på väg upp och kunde ana något jag velat ha i flera år men aldrig haft råd med eller egentligen ens önskat mig.
En personlig almanacka! Så sjukt! Igår pratade jag liksom om en sån! Såg annons på facebook och sa typ "Wow! En sån fick mamma förra året, det har jag velat ha ett tag. Fast dom är skitdyra.." Nästa dag har jag en i brevlådan. ^^ Min Johan är bäst! <3

Annars har det varit en vanlig dag. Åt köttfärssås och spaghetti, och JEEZ va hungrig jag var. Jag som typ alltid äter för att jag vet att jag måste annars, jag blir liksom sällan hungrig. Brutalt mätt var jag efteråt och krachade i soffan framför Morden i Midsomer. Som jag inte tittade klart på. Aja.
Senare på kvällen blev det film och chips. Trots att jag var så mätt kunde jag ju inte sluta äta heller, chips går ju inte avstå. Evan almighty
Nu är det snart sängdags. Johan ska bara bädda först ;)


Peace.

1 kommentar: