torsdag 14 januari 2010

Toshda

Var uppe relativ tidigt för att vara jag idag. När säger jag dock inte..
Duschade och grejade lite och vid halv tre gick jag ner till stan för att hitta en frisör som både är billig och bra. Allt spelar roll i ett val av frisör. Salongen ska vara fräsh och fin, inte nått litet trist och kallt rum. Frisörerna ska vara snygga i håret, det gör såklart mycket. Sen ska också bemötandet klicka och det får inte vara för dyrt.
Jag upptäckte ett vad jag tror är ett nytt ställe för jag har aldrig lagt märke till att det låg en frisersalong där förut. Det såg fint ut, personalen var trevlig och var snygga i håret. Och det kostade inte fasligt mycket. Bokade och fick tid 16.00 vilket var om en knapp timme. Tio i gick jag dit och fick börja direkt. Ville bara klippa bort det slitna och sådär så det tog inte så lång tid. Sen började hon locka mitt hår. Jag såg ut som en fyraåring! En FUL sådan. Usch, jag var faktiskt söt när jag var fyra.
Men men, när jag har duschat ur det så tror jag det blev riktigt bra. Åtminstone finare utan allt det slitna.

Nu är klockan snart 18 och jag har inte spelat betapet en enda gång. Så matchen börjar nu.

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar